برندینگ

برندینگ و برند سازی، بحث داغی که از همه‌ جلسه‌های کاری سازمانهای در مسیر شکوفایی گرفته تا فضاهای دیگری مثل کافی شاپ‌ها و رستوران ‌ها، توسط مدیران هر مجموعه‌ای تا دلتان بخواهد شنیده می‌شود که خیلی مهم است و باید به آن توجه کنیم و بودجه خرج کنیم و…

در بازار های پر رقابت امروزی، برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، خرده فروش یا B2B می باشد. اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود.

سودآوری به واسطه جذب مشتریانی وفادار به طور چشم گیری افزایش پیدا می کند. توسعه ی ارتباط خوب با بازار هدف برای مدیریت برند امریست حیاتی. یک استراتژی برند موثر به شما منفعتی عمده در بازارهای رقابتی، ارائه می دهد. از همه مهمتر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان می شود که ارزش آن می تواند بیش از مجموع ارزش کل دارایی های فیزیکی آن سازمان باشد.

اما برندینگ دقیقاً به چه معناست و چگونه می تواند بر کسب و کار شما تاثیر بگذارد؟

در یک جمله برند شما قول شما به مشتریان است. برند شماست که به آنها می گوید انتظار چه محصول و سرویسی را می توانند از شما داشته باشند و برندتان است که شما را از رقبایتان متمایز می سازد. برند شما مجموعه ایست از اینکه:

شما چه کسی هستید؟ چه کسی می خواهید باشید؟ و در ذهن مردم به چه عنوانی شناخته می شوید؟

عوامل حساس مدیریت برند شامل: خود محصول، ظاهر آن، قیمت، بسته بندی و غیره است. همه‌ی اِلِمان‌های بصری برندتان از لوگو و فونت بگیرید تا مدل طراحی کارت ویزیت و بروشورتان، فقط یک ابزار برای برندینگ هستند و نه کل برندینگ. پس بیاید با یک نگاه جامع از زاویه دید کلینیک فوق تخصصی کسب و کار به رویکرد برندینگ نگاه کرده و مسیر ترازمندی را برای ارزش گذاری و خلق یک برند قدرتمند و جریان ساز ایجاد نمایید .

از کجا شروع کنیم؟

کلینیک فوق تخصصی کسب و کار با بهره گیری از تیم حرفه ای و متخصص در این حوزه، برای ایجاد ارزش نام و نشان ویژه شرکت از سیستم ارتباطات یکپارچه بازاریابی وبرندینگ در قالب رویکرد IMC-IBP استفاده نموده و در مسیر پیاده سازی با طراحی برنامه های عملیاتی، پروژه ای با برنامه های زمانبندی مشخص را به شرکت معرفی خواهد نمود. در طی این فرآیند، به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت در ذهن مصرف کننده افزوده گردیده ودر نتیجه ارزش آن نزد مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد. فرآیند برندسازی و خلق یک برند قدرتمند برای شرکت شما در کلینیک فوق تخصصی کسب و کار، بر اساس متدلوژی خاص از قبل تجربه شده و سازگار با اکوسیستم کشورمان انجام خواهد گردید.

کلینیک کسب و کار