کلینیک کسب و کار

استراتژی و بازار

استراتژی یک مفهوم رو به تحول و تغییر پذیر می باشد. به طور کلی، مدیریت استراتژیک فرآیند برنامه ریزی، اجرا و کنترل هر پروژه ی کوچک یا کلان می باشد. تفکر استراتژیک و بازار مداری برای یک بنگاه در اصل دیدگاه مدل کسب و کار شرکت درباره رقابت پذیری ، پویایی و بی رحمی بازار و نحوه ثروت زایی آن می باشد. اساس استراتژی به شرکت کمک خواهد کرد که” انتخاب نماید چه کارهایی را نباید انجام دهد.”

صنعت و تکنولوژی

یکی از ابعاد مهم و قابل توجه در بخش صنعت توجه به تکنولوژی در ابعاد سخت افزاری، نرم افزاری و مغزافزاری شرکت تحت بررسی است.

منظور از تکنولوژی همان فرآیند تبدیل ورودی های یک سیستم (مواد، سرمایه، نیروی انسانی، انرژی، تکنولوژی، اطلاعات، ابزار،…) به خروجی های ارزش آفرین با استفاده از دانش، مهارت و تجربه در محصولات و خدمات شرکت می باشند.

تامین سرمایه و ریسک

تامین مالی یا فاینانس در ادبیات مالی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن مدیران شرکت برای فراهم کردن منابع مالی لازم برای فعالیت‌های یک شرکت یا یک پروژه با استفاده از ابزارهای تامین مالی، اقدام به جمع‌آوری منابع مالی می‌کنند. مدیران بنگاه های اقتصادی در عصر کنونی با توجه به محدودیت های منابع مالی به ویژه در عرصه تجارت جهانی و رقابت، تحت فشار فزاینده ای قرار دارند تا هزینه های عملیاتی و بهای تمام شده را کاهش دهند.

داده کاوی

موضوع داده کاوی شناخت داشته های جدید و بالقوه ، مفید و با ارزش ، رابطه های منطقی و الگوهای موجود در داده ها است. در جوامع مختلف یافتن الگو های مفید در داده ها به داده کاوی (Data Mining) معروف بوده و از عناوین دیگری مثل استخراج دانش، کشف اطلاعات، برداشت اطلاعات، پردازش داده ها نیز استفاده می شود .

امروزه از داده کاوی به عنوان مزیت رقابتی یاد می شود و در این عصر اطلاعات انبوه (big data) این تفکر ناب برای پیشران بودن هر کسب و کاری موضوعی اساسی می باشد.

کسب و کار بین الملل

خلق ارزش متمایز و مورد پذیرش برای مشتریان یک شرکت در بازار هدف ، به عنوان اساسی ترین اصل برای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار می باشد.

یکی از مسیر های تحول و پایداری شرکت ها ورود به بازارهای بین المللی است. موفق شدن در بازارهای بین المللی نیازمند طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازاریابی بین المللی می باشد.

به همین منظور در کلینیک فوق تخصصی کسب و کار، برای شرکت هایی که خواهان ورود به بازاهای بین المللی هستند

زنجیره تامین و لجستیک

امروزه مدیریت ارتباطات در یک زنجیره کسب و کار ، تحت عنوان مدیریت زنجیره تامین (SCM) شناخته می شود.

با بیانی واضح تر، یک زنجیره تامین، شبکه ای از فعالیتهای تجاری و ارتباطات بین آنها می باشد . مدیریت اثربخش و کارآمد زنجیره تامین می تواند قابلیت رقابتی پایداری را برای شرکت به ارمغان آورد .

براساس آمار و ارقام موجود ، کشورها و سازمان هایی که این دانش را به کار گرفته اند پیشرفت های چشمگیری در کسب و کار داشته و به سودهای سرشار و صرفه جویی های کلان مالی دست یافته اند.

توانمند سازی و توسعه سازمان

امروزه شرايط پرتلاطم محيطي و تغييرات سريع و شگرف فناوري، منجر به پيچيدگي بيشتر كسب و كار شده است. به نحوي كه اين امر باعث بروز تغييرات و دگرگوني هاي عميق و شديد در محتواي تفكر مديريت، روشهاي مورد استفاده و طرق انجام فعاليت ها در سازمان گردیده است. لذا تلاش و اهتمام به منظور بهبود و توسعه مستمر ظرفيت ها و توانمندي هاي كاركنان كه در خدمت ارتقاي مستمر بهره وري سازمان باشد، امري اجتناب ناپذير است.

رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده، یکی از پازل های مهم درطراحی و پیاده سازی مدل های کسب و کار موفق می باشد. به همین جهت از این بخش به عنوان شتاب دهنده جریان اطلاعاتی به منظور تولید مزیت رقابتی یاد می شود.

تصمیم گیری صحیح و ایجاد استراتژی ها و تاکتیک های موثر بازاریابی و فروش، منوط به شناسایی و درک صحیح سازمان ها از مصرف کنندگان و خریداران است، چرا که بازیگر اصلی صحنه کسب و کار در واقع مشتریان بوده و بقیه بازیگران بر اساس رفتار مشتریان به طراحی مدلهای خود می پردازند

برندینگ

برندینگ و برند سازی، بحث داغی که از همه‌ جلسه‌های کاری سازمانهای در مسیر شکوفایی گرفته تا فضاهای دیگری مثل کافی شاپ‌ها و رستوران ‌ها، توسط مدیران هر مجموعه‌ای تا دلتان بخواهد شنیده می‌شود که خیلی مهم است و باید به آن توجه کنیم و بودجه خرج کنیم و…

در بازار های پر رقابت امروزی، برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، خرده فروش یا B2B می باشد. اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود.

کیفیت و بهره وری

جابجا شدن ظاهری یک شیء نسبت به زمینه‌اش که معلول جابجا شدن ناظر باشد را اختلاف منظر این حرکت ظاهری در واقع معلول حرکت انتقالی زمین به‌دور خورشید است، اختلاف منظر روشی ساده برای تعیین فاصله از خورشید است.

امکان سنجی مدیریت و ریسک پروژه

مطالعات امکان سنجی (FS) در واقع ارزیابی عملی بودن یک سیستم یا پروژه پیشنهادی است. در کلینیک فوق تخصصی کسب و کار، هدف ما از انجام FS شناسایی نقاط قوت وضعف و همچنین فرصت ها و تهدید های موجود در محیط، منابع مورد نیاز برای ادامه مسیر و نهایتا چشم انداز موفقیت یک کسب و کار موجود یا پیشنهادی بصورت واقع گرایانه و دقیق است. مهم ترین نتیجه گیری از FS، تعیین امکان پذیر بودن پروژه بر مبنای هزینه های لازم و ارزش اکتسابی محتمل پروژه است.

آینده پژوهی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بیست سال آینده کسب و کار شما چگونه خواهد بود ؟

در آینده پژوهی قرار بر این است که سعی کنیم آینده های ممکن را تصور و آزمون نماییم. همان موقعیت های محتملی که در حال وقوع هستند تا از این راه بتوانیم آمادگی کسب و کار خودمان را برای مواجهه با آینده افزایش داده و از فرصت های آتی بهرمند شده و برای مقابله با تهدیدات، سازمان خود را از هر حیث تجهیز کنیم.

استراتژی و بازار

استراتژی یک مفهوم رو به تحول و تغییر پذیر می باشد. به طور کلی، مدیریت استراتژیک فرآیند برنامه ریزی، اجرا و کنترل هر پروژه ی کوچک یا کلان می باشد. تفکر استراتژیک و بازار مداری برای یک بنگاه در اصل دیدگاه مدل کسب و کار شرکت درباره رقابت پذیری ، پویایی و بی رحمی بازار و نحوه ثروت زایی آن می باشد. اساس استراتژی به شرکت کمک خواهد کرد که” انتخاب نماید چه کارهایی را نباید انجام دهد.”

صنعت و تکنولوژی

یکی از ابعاد مهم و قابل توجه در بخش صنعت توجه به تکنولوژی در ابعاد سخت افزاری، نرم افزاری و مغزافزاری شرکت تحت بررسی است.

منظور از تکنولوژی همان فرآیند تبدیل ورودی های یک سیستم (مواد، سرمایه، نیروی انسانی، انرژی، تکنولوژی، اطلاعات، ابزار،…) به خروجی های ارزش آفرین با استفاده از دانش، مهارت و تجربه در محصولات و خدمات شرکت می باشند.

تامین سرمایه و ریسک

تامین مالی یا فاینانس در ادبیات مالی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن مدیران شرکت برای فراهم کردن منابع مالی لازم برای فعالیت‌های یک شرکت یا یک پروژه با استفاده از ابزارهای تامین مالی، اقدام به جمع‌آوری منابع مالی می‌کنند. مدیران بنگاه های اقتصادی در عصر کنونی با توجه به محدودیت های منابع مالی به ویژه در عرصه تجارت جهانی و رقابت، تحت فشار فزاینده ای قرار دارند تا هزینه های عملیاتی و بهای تمام شده را کاهش دهند.

داده کاوی

موضوع داده کاوی شناخت داشته های جدید و بالقوه ، مفید و با ارزش ، رابطه های منطقی و الگوهای موجود در داده ها است. در جوامع مختلف یافتن الگو های مفید در داده ها به داده کاوی (Data Mining) معروف بوده و از عناوین دیگری مثل استخراج دانش، کشف اطلاعات، برداشت اطلاعات، پردازش داده ها نیز استفاده می شود .

امروزه از داده کاوی به عنوان مزیت رقابتی یاد می شود و در این عصر اطلاعات انبوه (big data) این تفکر ناب برای پیشران بودن هر کسب و کاری موضوعی اساسی می باشد.

کسب و کار بین الملل

خلق ارزش متمایز و مورد پذیرش برای مشتریان یک شرکت در بازار هدف ، به عنوان اساسی ترین اصل برای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار می باشد.

یکی از مسیر های تحول و پایداری شرکت ها ورود به بازارهای بین المللی است. موفق شدن در بازارهای بین المللی نیازمند طراحی و تدوین اثربخش استراتژی بازاریابی بین المللی می باشد.

به همین منظور در کلینیک فوق تخصصی کسب و کار، برای شرکت هایی که خواهان ورود به بازاهای بین المللی هستند

زنجیره تامین و لجستیک

امروزه مدیریت ارتباطات در یک زنجیره کسب و کار ، تحت عنوان مدیریت زنجیره تامین (SCM) شناخته می شود.

با بیانی واضح تر، یک زنجیره تامین، شبکه ای از فعالیتهای تجاری و ارتباطات بین آنها می باشد . مدیریت اثربخش و کارآمد زنجیره تامین می تواند قابلیت رقابتی پایداری را برای شرکت به ارمغان آورد .

براساس آمار و ارقام موجود ، کشورها و سازمان هایی که این دانش را به کار گرفته اند پیشرفت های چشمگیری در کسب و کار داشته و به سودهای سرشار و صرفه جویی های کلان مالی دست یافته اند.

توانمند سازی و توسعه سازمان

امروزه شرايط پرتلاطم محيطي و تغييرات سريع و شگرف فناوري، منجر به پيچيدگي بيشتر كسب و كار شده است. به نحوي كه اين امر باعث بروز تغييرات و دگرگوني هاي عميق و شديد در محتواي تفكر مديريت، روشهاي مورد استفاده و طرق انجام فعاليت ها در سازمان گردیده است. لذا تلاش و اهتمام به منظور بهبود و توسعه مستمر ظرفيت ها و توانمندي هاي كاركنان كه در خدمت ارتقاي مستمر بهره وري سازمان باشد، امري اجتناب ناپذير است.

رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده، یکی از پازل های مهم درطراحی و پیاده سازی مدل های کسب و کار موفق می باشد. به همین جهت از این بخش به عنوان شتاب دهنده جریان اطلاعاتی به منظور تولید مزیت رقابتی یاد می شود.

تصمیم گیری صحیح و ایجاد استراتژی ها و تاکتیک های موثر بازاریابی و فروش، منوط به شناسایی و درک صحیح سازمان ها از مصرف کنندگان و خریداران است، چرا که بازیگر اصلی صحنه کسب و کار در واقع مشتریان بوده و بقیه بازیگران بر اساس رفتار مشتریان به طراحی مدلهای خود می پردازند

برندینگ

برندینگ و برند سازی، بحث داغی که از همه‌ جلسه‌های کاری سازمانهای در مسیر شکوفایی گرفته تا فضاهای دیگری مثل کافی شاپ‌ها و رستوران ‌ها، توسط مدیران هر مجموعه‌ای تا دلتان بخواهد شنیده می‌شود که خیلی مهم است و باید به آن توجه کنیم و بودجه خرج کنیم و…

در بازار های پر رقابت امروزی، برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، خرده فروش یا B2B می باشد. اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود.

کیفیت و بهره وری

جابجا شدن ظاهری یک شیء نسبت به زمینه‌اش که معلول جابجا شدن ناظر باشد را اختلاف منظر این حرکت ظاهری در واقع معلول حرکت انتقالی زمین به‌دور خورشید است، اختلاف منظر روشی ساده برای تعیین فاصله از خورشید است.

امکان سنجی مدیریت و ریسک پروژه

مطالعات امکان سنجی (FS) در واقع ارزیابی عملی بودن یک سیستم یا پروژه پیشنهادی است. در کلینیک فوق تخصصی کسب و کار، هدف ما از انجام FS شناسایی نقاط قوت وضعف و همچنین فرصت ها و تهدید های موجود در محیط، منابع مورد نیاز برای ادامه مسیر و نهایتا چشم انداز موفقیت یک کسب و کار موجود یا پیشنهادی بصورت واقع گرایانه و دقیق است. مهم ترین نتیجه گیری از FS، تعیین امکان پذیر بودن پروژه بر مبنای هزینه های لازم و ارزش اکتسابی محتمل پروژه است.

آینده پژوهی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بیست سال آینده کسب و کار شما چگونه خواهد بود ؟

در آینده پژوهی قرار بر این است که سعی کنیم آینده های ممکن را تصور و آزمون نماییم. همان موقعیت های محتملی که در حال وقوع هستند تا از این راه بتوانیم آمادگی کسب و کار خودمان را برای مواجهه با آینده افزایش داده و از فرصت های آتی بهرمند شده و برای مقابله با تهدیدات، سازمان خود را از هر حیث تجهیز کنیم.

گلچین تبلیغ
چه وقت چگونه چرا گلچین تبلیغ را انتخاب می کنیم؟؟؟

گلچین تبلیغ
چه وقت چگونه چرا گلچین تبلیغ را انتخاب می کنیم؟؟؟

درباره ما…

 کلینیک کسب و کار، یکی از پلتفرم های قوی مدیریت کسب و کار در ایران بوده و به عنوان یکی از شرکت های مستقل و تابعه هلدینگ گلچین با رویکرد تشخیص،درمان و توسعه پایدار طراحی و پیاده سازی شده است. سند راهبردی کلینیک فوق تخصصی کسب و کار که بیانگر چشم انداز، ماموریت، اهداف بلند مدت، استراتژی ها و ارزش های بنیادین می باشد. در راستای تحقق شعار” راهبری امروز ما موفقیت آینده شما “بوده و به منظور رسیدن به سند راهبردی، ساختار سازمانی چابک و انعطاف پذیر تدوین شده و برنامه های عملیاتی برای رسیدن به سند راهبردی اجرا می شود.

12

اعضای تیم

73

مشتری راضی

کلینیک فوق تخصصی کسب و کار
کلینیک فوق تخصصی کسب و کار

ما چه‌کار می‌کنیم…

   خدمات مشاوره کلینیک فوق تخصصی کسب و کار گلچین برای شناسایی مسائل یا مشکلات خاص در فرآیندهای روزانه شما و ارائه راه حل هایی طراحی شده است که درآمد شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد هزینه ها را کاهش دهید. مشاوران مدیریت کسب و کار در کلینیک فوق تخصصی گلچین برای کمک به موفقیت شرکت شما اختصاص یافته اند، به همین دلیل است که در کلینیک فوق تخصصی کسب و کار گلچین مشاوره و دیدگاه جدیدی را در مورد هر جنبه ای از مدیریت یک تجارت ارائه می دهیم…

212

پروژه‌های تمام

4144

ساعت کار

لذت شادی در موفقیت

همکاری با ما شروع شادی و لذت کسب و کار

شاید توسعه پایدار همراه با توسعه برند، یکی از آرزوهای دائمی هر بنگاه اقتصادی، تجاری و تولیدی می باشد.

برای رسیدن به این هدف داشتن دانش روز، رصد، شناسایی و ارزیابی دائمی رقبا، نقاط ضعف و قوت آنها، تحلیل بازارها و دسته بندی و خوشه بندی مشتریان و شناخت سلیقه و نیازهای هر خوشه از مصرف کننده بصورت دائمی است.

استفاده از دانش های نوین داده کاوی و آینده پژوهی که با تحلیل سیتمی بتواند با طراحی استراتژی های پست مدرن، توسعه پایدار را رقم بزند، کار مدیریتی تخصصی و سیستمی می باشد.

امروز ما با داشتن همه تخصص های مربوطه در کلینک کسب و کار می توانیم شادی و لذت موفقیت را در کسب کار، با شما تجربه کنیم …

تولید ثروتی ماندگار با توسعه پایدار

بازاریابی
بودجه‌بندی
سرمایه‌گذاری
لحظات شاد در کار

کلینیک فوق تخصصی کسب و کار گلچین زیر مجموعه هلدینگ گلچین می باشد.

با ما در تماس باشید

© کپی رایت - کلینیک فوق تخصصی کسب و کار گلچین